nedelja, 27. november 2011

Catrice Big City Life

Čeprav nisem nameravala kupiti ničesar iz te kolekcije, sem včeraj čisto po naključju naletela na stojalo v velenjskem Beauty Worldu. Seveda nisem mogla iti kar mimo ... :P Zaenkrat Big City Life menda prodajajo samo v Beauty Worldih v Velenju, Celju in Mariboru. Pri nas je bilo stojalo še skoraj polno, le Sydneya počasi zmanjkuje - ostala je le še ena paletka. 
I wasn't planning on buying anything from the collection, I found it yesterday in a drugstore. Well, I wasn't able to just pass it by ... :P


In kaj sem vzela jaz? Paletko Sydney, kjer so čisto "moje" barve, pa še dva laka - Sydney in Berlin.
So what did I take? Sydney palette, perfectly filled with "my" colors, and two nail polishes - Sydney and Berlin.



Paletka ima krasno embalažo, tako da že to pritegne, na stojalih pa so še testerji, zato so vse nerabljene in nedotaknjene. "Skriva" 6 senčk, 2 rdečili za lica, črn svinčnik in mini aplikator. 
The palette's packaging is beautiful, so you notice it immediately, there are also testers on the display, so the palettes are unused and untouched. Inside there are 6 eye shadows, 2 blushes, black pencil and mini applicator.

Big City Life Sydney palette
Inside





















Senčke so lepe, dobro pigmentirane (le Harbour Bridge nekoliko slabše), svinčnik je priročen, aplikator pa verjetno tudi. Teh po navadi ne uporabljam, ker imam čisto prerada svoje čopiče, je pa tegale zelo težko dobiti iz embalaže. Pomagati sem si morala s palčko.
Eye shadows are nice, well pigmented (just Harbour Bridge a little big less), the pencil is very handy, the same probably goes for the applicator. I almost never use those, because I love my brushes too much. It's a little bit hard to get this one out.










Pa še swatchi:
Here are the swatches:
Eye shadows
Eye shadows





















Blushes
Blushes




















Pa še lakca. 
And the nail polishes.
Sydney - Berlin
Skoraj nemogoče je ujeti realne barve. Sydney je sivkasto-vijoličen, Berlin pa rdečkasto-rjavkast z nekaj roza barve. Na fotkah je preveč roza, v resnici je bolj umirjen. Ampak to je bil še najboljši približek. :)
It's almost impossible to catch the real colors. Sydney is greyish-purple, and Berlih in red and brownish with some pink. It's too pink on the pictures, more elegant in reality. But it's the best picture I could take. :)

Sydney

Sydney

Berlin

Berlin














Če pomislim, da bi Berlin že skoraj odložila nazaj na poličko - žal bi mi bilo. :)
To think I almost didn't take Berlin - I'd regret it. :)

Ste kje opazile to kolekcijo - mogoče izven teh treh mest? Že imate kaj od Catrice?
Do you have the collection in your country? How are you satisfied with Catrice?



6 komentarjev:

  1. Zadnjič sem si kupila Catrice paletko korektorjev in sem zelo zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ane, še posebej Berlin! :)

    Pikapoka, potem je fajna? Jaz kaj drugega kot lakcev od njih še nisem preizkusila, bo treba še kaj pobrskat. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Rjave senčke so čudovite <3 Pa laka sta tudi lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. danes sem zelo navdušena. Videla sem komentarje ljudi, ki so že dobili posojilo pri LAPO M-F, zato sem se odločila za prijavo na podlagi priljubljenih priporočil in šele pred nekaj urami sem potrdila skupni znesek 28.500 evrov na računu. To je res odlična novica in vsem, ki potrebujejo pravo posojilo, svetujem, da zaprosijo preko e-pošte: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...