torek, 3. januar 2012

Organized ;)

Včeraj sem se ob branju objave na blogu TehTeh spomnila, da si letos še nisem kupila rokovnika! Zato sem šla takoj popoldne v akcijo za kakšnim mini luštnim rokovnikom. In našla sem najboljši, najbolj lušten in najbolj roza rokovnik, kar ste jih kdaj videli! :D Pa še ravno prav majhen je, teden pa je na dveh straneh, kar je zame idealno. In kako zgleda? 
While I was reading TehTeh's blog post yesterday I remembered I haven't bought a notebook yet! So I went to the store today to find a cute mini notebook. And I've found the best, the cutest and the pinkest notebook you have ever seen! :D And it's just the right size plus a week is spread on two pages, which is ideal to me. So how does it look like?



Za vsak mesec je na začetku koledarček, poleg njega pa je fotografija pujska: 
Every month has a small calendar and next to it there's a photo of a piglet:




















Nasmeji me in spravi v dobro voljo. Pujski so zakon! :D
It makes me smile and gets me in a good mood. Piglets rock! :D



7 komentarjev:

  1. oh man, I want one too now!!!!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. awwww kok kjut! Kje si ga kupila? :O

    OdgovoriIzbriši
  3. V Mladinski knjigi. :) Včeraj jih je blo še cel kup. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ijoj, kako je lep! To pa NUJNO rabim ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe tole je pa čist kjut :)

    Mimogrede, nominirala sem te za The Versatile blogger nagrado. Najdeš jo tukaj: http://mateja-nails.blogspot.com/2012/01/versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  6. O, hvala Mateja. :D To je pa prvič za naju. :) Bova spisali nekaj v naslednjih dneh :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...