torek, 10. januar 2012

Someday's Nails ;)

Tole se je valjalo na računalniku že nekaj časa, pa sta mi fotki zmeraj ušli pred objavo. Moji nohtki že nekaj tednov nazaj. Uporabila sem Essence Chirp Chirp, se malo trudila z gobico in Depend 190, na koncu pa dodala še Essence Waking Up in Vegas.
These pictures were waiting on my computer quite a few weeks to show them. I've used Essence Chirp Chirp, tried to do something with a sponge and Depend 190 and ended with Essence Waking Up in Vegas.

Essence Natventurista Chirp Chirp


5 komentarjev:

  1. Nisem fan nude odtenkom, ampak tole mi je pa všeč!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lušten lakec je, zelo. :) Na mojih nohtkih so tudi po navadi kake bolj izrazite barve, ampak tu pa tam pa zapaše kaj takega. ;)

      Izbriši
  2. Ful lepo! Si mi dala dobro idejo, da WinV uporabim na kakšnem nude odtenku, zelo lepo izpade! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...