sobota, 31. marec 2012

Essence "trgovina"! :D

ALL NON-SLOVENIAN READERS - please forgive me. This time I'll only write in Slovene, because it'll be about Essence stores in Slovenia. But if you have any questions feel free to ask. ;) 

Danes sem v Velejaparku naletela na tole (fotki sta obupni, telefon kriv)
Essence trgovina

Jaz ne bi bila jaz, če ne bi vsa navdušena stekla pogledat. In našla sem tole: 

Essence trgovina
Pričakovala sem sicer, da bo celoten prostor preurejen v Essence trgovino, kakršni so pred kratkim zaprli v Celju in Mariboru. Pa tudi to bo dobro, pa vsaj vsak, ki gre mimo, opazi. Imajo nekaj lakcev, glosov, senčk, negovalnih zadev, tudi maskara se je nekje skrivala in brush&blush čopiči (ki so jih sicer umaknili iz prodaje že pred pol leta, najdejo se še zimske kreme za roke in "zaprašeno" Natventurista stojalo, ki je polno že kar nekaj časa samevalo v trgovini. Ne pričakujte novih zadev, le tiste, ki so jih umaknili iz prodaje. V trgovini pa so imeli še poličko s Catrice stvarmi po 1,99 €. Se mi zdi, da je to kar dobra ideja, ker se  je v tem Beauty Worldu v Velenju (in tudi tistem drugem v centru mesta) na ličila na policah vedno nabiral prah - če je česa kje že zmanjkalo, se je pri nas še vedno našlo.

Na njihovi spletni strani piše, da so taki kotički oz. trgovinice že odprte še tudi v Murski Soboti (v centru BTC City) in Mariboru (v Beauty Worldu v E.Leclercu in centru City). 

Upam, da dodajo še kakšno poličko. Ste dovolj radovedne, da boste šle pobrskat?

22 komentarjev:

  1. wow, zavidim... možda koja osvane i u hrvatskoj ;-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem kakšen teden nazaj brskala po Beauty worldu v MB. Ampak tisti v E.leclercu nima toloko kot oni v City-u. Mi je pa potem zmankalo časa, ker so že zapirali tako da sem samo na hitro pofirbcala. Bom pa sla definitivno nazaj, ko bom imela kaj več časa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je zanimivo, ker kak mesec nazaj v E.Leclercu niso imeli niti Essence stojala :D
      Pa sporoči, kaj imajo (sploh če je kaj od Ballerina Backstage) :)

      Izbriši
  3. oh, ko bi se kaj takega spomnili tudi na Obali :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hitro vse Primorke napišite vsaka en mail na BW! :D Da začnejo vsaj razmišljati še o kaki poslovalnici tam. ;)

      Izbriši
    2. koalizacijaaa :D
      lp
      Jess

      Izbriši
  4. zakaj pa mi bogi primorci nimamo nikoli kaj tako pametnega?vsaj, da bi bilo kaj takega v Ljubljani, niti to... :((
    srečniceeee :)
    lp
    Jess

    OdgovoriIzbriši
  5. Super zadeva! Upam, da si bojo tudi v Ljubljani kaj podobnega omislili.

    http://www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Prijetno šnofanje ti želim! :D Jaz bom že še šla kaj pobrskat ... :)

      Izbriši
  7. I am jealous that you have all essence stores...we only have essence in pharmacies and drugstores...well, I saw Essence yesterday in Expocosmética and I didnt even go in...I might have gotten you a present there, though haha

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Well it's a mini-store, but it's great for all those products we're not able to get anywhere else anymore :)
      OOOOOOhhhh preseeeent? :D

      Izbriši
  8. Še dobro, da sem videla tvoj post. Moram ta teden nujno v MS v Beauty World pogledat, kaj lepega imajo. Upam, da imajo kaj s kakih starih LE, ki sem jih zamudila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakšna malenkost se bo že še našla. :D Pri nas pa tudi upam, da dodajo še kaj :)

      Izbriši
  9. hehe mogla sem it pogledat v mb :) Tam imajo kar veliko izbiro starih LE :) seveda so šli 3-je znižani lakci z mano :$

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, normalno, nisi smela zastonj narediti poti, nekaj je pa treba vzeti. :D Ballerina Backstage si zasledila kje? Ah, še vedno upam, čeprav je že par mesecev ni več. ;)

      Izbriši
  10. Jaz zmeraj po MB Beauty Worldu strašim, me je prodajalka že začela prepoznavat.
    *blush*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Khm, jaz sem se že skoraj spoprijateljila z eno DM prodajalko ... :D Verjetno bom zdaj našla še kakšno v BW. :D

      Izbriši
  11. škoda, ker ni več te trgovine v Celju :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...