ponedeljek, 30. april 2012

Spring Challenge: Rainbow

Pa smo na koncu še enega izziva!
And we are at the end of yet another challenge


Kot zadnja je čakala mavrična manikura in izmed vseh, ki sem jih naredila, se mi zdi, da mi je tale uspela še najbolje. 
Rainbow manicure is the last one and I think I did it the best of all 5. 


Uporabila sem en kup lakov: Essence Urban Messages Street Styler, Barry M Indigo, Barry M Block Orange, Essence 50's Girls Reloaded Back to the 50's in rumenega in zelenega iz Beauty UK Wild Child kompleta. 
I used a bunch of polishes: Essence Urban Messages Street Styler, Barry M Indigo, Barry M Block Orange, Essence 50's Girls Reloaded Back to the 50's and yellow and green form Beauty UK's Wild Child set. 

Rainbow manicure

Rainbow manicure

Rainbow manicure

Rainbow manicure
Zelo zelo mi je všeč, kaj pa vam?
I really really like it, what do you think? 

Tukaj so še preostale manikure: ljubezen & življenje, rože & črte, sadje & pike, žužki.
You can find other manicures here: Love & Life, Flowers & Stripes, Fruit & Dots, Bugs.


14 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Thanks! :) Try it, it's not hard, just takes some time ;)

      Izbriši
  2. I kinda like it, but it's not my favorite =(

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You'll tell me which is your favorite in the next post I'm planning to do. ;)

      Izbriši
  3. krasno... već sam isprobala ovu tehniku ali mi rezultat nije bio ni približno dobar kao tvoj :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Pa niti ni šlo vse po načrtih, ker nimam potrpljenja, da bi čakala, da se lak dovolj posuši. :D

      Izbriši
  4. Tole ti je pa res krasno uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  5. I keep meaning to try this style, it looks like a lot of messy fun hehe. These came out great!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks! Messy fun would be the right description, yes. :D

      Izbriši
  6. Svetovna!
    Res ti je uspela tale manikura!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale je pa res super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...