sreda, 16. januar 2013

Razglednice

Se še spomnite mojih treh objav o razglednicah? Takrat sem vas prosila, če mi lahko tudi ve pošljete eno iz svojega kraja.
Do you remember my three posts about postcards? I asked you if you could send me one from your town.

No, v zahvalo vsem, ki ste to storili, pa je sedaj tale objava. :-)
As a thanks all of you who did that I'm writing this post. :-)

Iz Münchna imam tri.
I have three from Munich.

Tole mi je poslala Dolores. Hvala ti! :-)
This one I got from Dolores. Thank you! :-)

Munich postcard

Tole sem poslala kar sama, ko sva z Matejo D. obiskali München.
I sent this one when I was in Munich with Mateja D.


Munich postcard


In tole sem kupila sebi, ker mi je bila simpatična. :-P
And I bought this one for myself because it's really cute. :-P

Munich postcard


Prijatelj Matej je bil v Londonu in mi poslal tole čudovito razglednico. Hvala ti!
My friend Matej was in London and he sent me this beautiful postcard. Thank you!


London postcard


Tina pa mi je poslala tole. Hvala! :-)
Tina sent me this one. Thank you! :-)


Split postcard


Pa še tri voščilnice, ki sem jih prejela za praznike.
And then three greeting cards that I received for holidays.

Tale je s Švedske:
This one is from Sweden:


Greeting card from Sweden


Tole mi je poslala Simone iz Danske.
This one was sent by Simone from Denmark.


Greeting card from Denmark


In tole sem prejela od TehTeh s Portugalske.
And this by TehTeh from Portugal.


Greeting card from Portugal 
 
Še enkrat hvala vsem!
Once again thank you all!

 

6 komentarjev:

  1. ohhhhhhh there's my christmas postcard! I'll try to remember to keep adding to your collection, it's really cool =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. cute :) ...a ti še jaz iz LJ pošljem:) hehehe... jaz pa vsakič, ko sem kje, pozabim poslati razglednico...sploh se ne spomnem:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš da iz LJ je pa res še nimam :-P
      hehehe, jst sem pa vedno na preži za dobrimi razglednicami :-)

      Izbriši
  3. ooo kok so luškane voščilnice! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...