četrtek, 4. april 2013

Blebetanje // Babbling # 8

Pekla sem cupcake!
I baked cupcakes!

Yummy food!

Zdaj ko sem s hrano pritegnila vašo pozornost, si poglejte pa še tole - prijateljica me je prosila, da objavim, in vse vabi, da pridete. 
Now that I have your attention all the Slovenian readers that might read this post in Englist - check this: 




Ker sem ful pridna in imam končno službo, sem se odločila, da je treba malo zapravljati (haha, kot da nisem že prej!). Okej, jaz temu rečem naložba. Ker dejansko deluje. Pa itak sva se gledala kakšna dva tedna, na koncu sem se pa le odločila, da bo moj! 
I'm a working gal now, so I decided I can spend some money (yeah, like I didn't before!). Okay, I call this investment. It actually works. And we were watching each other for two weeks before I realized I can't live without it!

My new best friend

Danes zjutraj sem se zbudila s takšnimi nohti. Ne, lak ni okrušen. Pomaknil se je navdol. Podlak se mi ni posušil. Pa to je še v redu, nazadnje, ko se mi je to zgodilo, se je lak pomaknil do polovice nohtov. 
I woke up to this today. Nope, that's not chipped polish. It's pushed down. Apparently base polish didn't dry before I went to sleep. But that's fine, the last time this happened to me, the polish was pushed to the half of my nails. 


Na twitterju sem se pogovarjala s Tayo in ugotovila, da še nimam mint laka in ga nujno rabim, če ne bo konec sveta. Zato sem naslednji dan rešila svet:
So I was talking to Taya and I realized I don't have a mint polish yet and I need it or the world would end. I saved the world the next day:


Ko smo že pri koncu sveta ... Tole je bila najbrž najboljša fora za prvi april kadarkoli! Lanska, ampak ni pomembno.
And talking of the world's end ... This was probably the best April fool's joke EVER! Last year's but that's not important.


Mimogrede ... GIVEAWAY!
Also ... GIVEAWAY!


16 komentarjev:

  1. Your cupcakes look yummy!! Love the Essence shade!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, tako sem se nasmejala temu postu. Še dobro, da si rešila svet in kupila mint lak. :P :D Zdaj ga pa čim prej na nohtih pokazati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisem mogla bit odgovorna za konec sveta, no ... :P Pride objava ta teden. :D

      Izbriši
  3. Oh cupcakes, njami! Izgledajo odlično :D

    OdgovoriIzbriši
  4. you're a big girl, you bought a primer potion! I like the one in the yellow tune thats just looks like your skin but better...those cupcakes look delicious!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene niso pritegnili mufini ampak dejstvo, da si napisala nov post! Bodi bolj pridna, čne boš po riti dobila :D
    To z lakom se meni skos dogaja! In me bk pa ga kr tako nosm :D haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom bolj pridna, ker se te bojim! :D
      Sej tole sem jaz tud nosla, tisto, ko je šel s polovice nohtov, je šlo pa takoj dol. :P

      Izbriši
  6. Hi!
    I'm following you (numero 187) and I hope you'll come to see my blog too ^_^

    Many kisses!
    Beatrice

    http://lebeatrici.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  7. Opa, Urban Decay, to pa je nakup =). Gotovo ti bo super služil =)
    Upam da bom imela tudi jaz kaj sreče s službo. Iščem že od oktobra in vse kar sem dobila je bilo deljenje letakov. Še dobro da so moji straši tako prijazni da mi plačujejo najemnino, čeprav se počutim res zelo bedno.
    To z lakom se pa meni tudi dogaja, in potem sem že zjutraj cela živčna. Takrat kr odstranim lak, in grem z grdimi porumenelimi nohti na teren =)
    Kdaj lako pridem na tortice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi že super služi, res je dober, pa po mojem, da ga v 3 letih ne bom porabila. :) Potem se pa porazdeli cena, hehe. ;)
      Držim pesti za službo! :) Meni sta tudi plačevala vse v zvezi s faksom ta 4 leta in pol, je že čas, da kaj povrnem zdaj, ko ni več predavanj. :)
      Pridi, včeraj sem pekla novo rundo, jih je še enih par ostalo! ;)

      Izbriši
  8. Off edge Android Application Development Services in the UK. Spot for cutting edge android application development in the UK.

    Contact us at info@i4acmmosmedia.com or call us at +44 20 8432 4513 for more information.

    OdgovoriIzbriši
  9. Looking for an iPhone App Development Company? Did you try our custom iPad app, IOS application development team? If not, then it's high time!

    Contact us at info@i4acmmosmedia.com or call us at +44 20 8432 4513 for more information.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...