ponedeljek, 8. april 2013

Mint Mint Mint!

Moj prvi mint lak! Sploh nisem vedela, da so mi všeč! Bila sem prepričana, da jih ne maram! Ooooh sem se motila!
My first mint polish! I didn't even know I like mint polishes! I thought I didn't like them! Oh I was wroooong!



Še srčke sem dodala.
I even added some hearts. 


Okrušil se je po 12 urah, ker se mi to pač zdaj dogaja z večino novih Essence lakov, ampak okej. Mu ne zamerim, ker je lep.
It chipped after 12 hours, because that's what majority of new Essence polishes do to me now, but it's okay. It's cute so I forgive it. 


Če še nimate mintastega laka, kupit takoj!
If you don't have a mint polish, go buy it now!

23 komentarjev:

  1. It look amazing!Especially with little harts!

    OdgovoriIzbriši
  2. iii tega lepotca mam tud js <3 paše ti manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mint forever, haha. <3 Super ti paše in všeč mi je, kako si ga nadgradila. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasen je, pa lepo ti paše! Jaz sem zelo razočarana nad kvaliteto teh novih lakov, raje dam kak cent več za Catrice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš da pri meni se Catrice enako ali pa še slabše obnesejo in to že od nekdaj. Tako da Catrice sploh več ne kupujem, ker je brezveze - pride v stik z vodo, pa je konec. :(
      Res škoda za kvaliteto, ampak je pa vsaj lep. :D

      Izbriši
  5. I have this shade, too :-) it´s beautiful as old "you belong to me" by Essence

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojoj, samo 12 ur. To je pa res škoda, pa tako je lep =). Imaš zaj vsaj izgovor da narediš novo manikuro =)
    Zelo mi je všeč barvna kombinacija =). Sama teh dveh barv nebi nikoli dala skupaj, ampak še dobro da si ti tukaj, da še mene malce razsvetliš =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, to pa! :D Mi vsaj ni žal ga že naslednji dan zamenjat. :D
      Super si, hvalaaa ti. :) Je bil čisto trenutni navdih. :D

      Izbriši
  7. I love mint as much as anyone, but probably cause I have so many blues and greens, I actually dont have a mint polish =P yours looks really nice =)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidiš, kaj si zamujala! ;) Tega imam tudi jaz in je res lep, pa všeč mi je kombinacija s srčki, luštno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...