četrtek, 25. junij 2015

6. dobrodelni nogometni spektakel

V nedeljo, 21. 6., sva z mamo odšli na nogometno tekmo. Hja, vsi ki me vsaj malo poznajo bi se sedaj vprašali, kaj je bilo narobe z menoj, da sem se odpravila na nogomet, saj načeloma nisem ljubiteljica tega športa. 

Vsi igralci.

Tokrat pa je bilo drugače. Šlo je namreč za dobrodelno nogometno tekmo, kjer so zbirali sredstva za fundacijo vrabček upanja in porodnišnico v Šempetru pri Novi Gorici. 

Monaški knez Albert II. pri streljanju enajstmetrovke.


In zakaj je bila ta tekma tako posebna? Igralci so bili sami znani Slovenci.

Slovenski predsednik Borut Pahor pri streljanju enajstmetrovke.


Tako smo lahko videli: našega predsednika Boruta Pahorja, iz Monaka je prišel knez Albert, iz Los Angelesa je priletel Anže Kopitar, pa Jure Košir, Tina Maze, Jakov Fak, Dejan Zavec, Primož Kozmus, Primož Peterka, Deniv Avdić, Ranko Babič, 6 pack Čukur, Peter Lovšin, Tomaž Kavčič, ...  

Anže Kopitar.


In kaj je bil glavni razlog mojega obiska? Anže Kopitar :-P Zakaj prav on? Oba sva rojena na isti dan, istega leta in tako sem si že kar lep čas želela dobiti fotografijo z njim. In tokrat mi je uspelo! :-D

Jakov Fak.


Sicer se je bilo potrebno za fotografijo malo potruditi in počakati nekaj minut na vrsto, vendar se je čakanje izplačalo. 

Klemen Bunderla.


Tudi sama tekma je bila zanimiva. Ni potekala kot običajna nogometna tekma, ampak je bilo nekje 3x po 20 minut. Avdić in Babič sta bila hkrati komentatorja in igralca, tako da sta se z mikrofonom podila za žogo. Res je bilo zabavno in vsi smo se pošteno nasmejali. :-D


Dejan Zavec.


Sedaj pa komaj čakam naslednje leto, da gremo spet pogledat, kdo se bo podil za žogo.  


Ranko Babič.

2 komentarja:

  1. Super dogodek :) Mi je kar žal da se ga nisem udeležila, saj sem veliiiiika ljubiteljica nogometa :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res je blo svetovno :-) Če bi bile vse nogometne tekme tako zabavne, bi še začela gledat nogomet :-P

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...