ponedeljek, 19. oktober 2015

Šoping v Primarku

S sestro sva se že nekaj časa dogovarjali, da je spet čas, da se odpravimo do Gradca v Primark. Tako sva se v soboto res odpeljali. 

Tako kot vedno sem tudi tokrat nakupila kar nekaj "dobrot". Sama pravim, da se za nakupe pod 100€ sploh ne splača voziti tako daleč. :-P 
Primark.

In kaj vse sem nakupila? :-)

Vedno se dobi vsaj ena luškana srajčka, ki me vedno premami. Tokrat je tale odšla z menoj. :-)



Ker se bliža zima, je bilo potrebno kupiti tudi kaj toplejšega. Te bodo mene grele letos pozimi. 

 

















 


















Začnje čase imam neko čudno obsesijo s pižamami. In v Primarku imajo vedno eno gooorooooo najbolj cute pižam, da potem samo tam zapravim 1 uro časa, da se odločim, katero tokrat vzamem. No, tale me je od vseh najbolj prepričala, ker je takoooooooooo mehkaaaaaaaaaaaaaa. :-)



Seveda brez šala in baretke v mrzlih zimskih dneh ne gre (sploh od kar sem po novem Dolenjka :-P ). 



Super cute vrečka za v trgovino ali pa kak drug opravek. 



Nova kuhinjska krpa, ki me bo že zjutraj spravila v dobro voljo. :-)



Torbica, nahrbtnik in toaletna torbica. Ne enega ne drugega ni nikoli dovolj. :-P

 



















Zaradi obilice dežja v zadnjih dneh je potrebno imeti tudi kak lušten dežnik. Tale mi bo več kot prav prišel. :-)



Copati, ki me bodo greli pozimi in gležnarji za jesensko&zimske sprehode, pijačke, zmenke, žure, ... :-P






















Seveda brez nekaj kozmetike in super dišečih svečk enostavno ne gre. :-P



Nakit ... kar nekaj so ga tokrat imeli znižanega, tako da je bilo skoraj nujno kaj kupiti. :-P



Vsebina te vrečke pa ostaja skrita, saj sta skupaj z menoj nakupovala tudi Božiček in Miklavž, ki bosta kar sama razkrila, kaj se v njej skriva, ko bo prišel čas za to. ;-)



Torej, kaj menite? Se mi je splačalo odpraviti do Gradca v šoping? :-)

7 komentarjev:

  1. Oh kako so hudiii oboji gležnjajri <3 :) No pa saj je vse ostalo tudi super, Primark je res trgovina za katero želim da bi mi bila bližje, recimo v LJ, ker iz Kranja se pa mojim res ne da vozit v Gradec samo zaradi ene štacune :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-) Nad gležnarji sem pa tudi sama fuuuul navdušena :-)

      Izbriši
  2. ohh super stvari si izbrala, meni je kr vse po vrsti všeč,sej ko prideš gor, bi tk vse pokupu, se pa strinjam za nekoga, ki mu je daleč,da se za 50 eur ne splača hodit gor. Pa še dobro da si šla zj in nakupla še za božička, ker si v sanjah ne predstavljam kaka gužva bo gor decembra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa, ko prideš gor in zagledaš vso lepoto v trgovini sploh ne veš kje bi začel, kaj potrebuješ, kaj bi kupil .... :-) Ufa, decembra more bit noro :-O

      Izbriši
  3. need to go to Primark one of these days... =P

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, ja Primark! :)
    Saj ni čudno, da maš obsesijo nad pižamami če imajo toliko res luškanih!!! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar! Z veseljem ga bova prebrali. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...